poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Fotografia cyfrowa

Fotografia cyfrowa - "rejestracja obrazu odbywa się nie na materiale światłoczułym, ale na urządzeniu optoelektronicznym zwanym matrycą (np. w układzie CCD, CMOS) zamontowaną w aparacie cyfrowym."

Kilka słów o mnie
Mam na imię Ewa, mam 24 lata. 
Fotografią zajmuje się od 6 lat. Jest to moja największa pasja, której oddaje każdą wolną chwilę.
Czemu akurat to ???
Gdy patrzę na coś, co chcę sfotografować czuję coś co daje mi satysfakcję. Napełnia mnie od środka jak człowiek głodny pragnący jedzenia.Widzę to jakby przez oko obiektywu.Apetyt rośnie w miarę jedzenia... i tak właśnie jest ze mną. Chcę ciągle ukazywać coś nowego, nowe twarze, obrazy, widoki.
Uwielbiam uwieczniać piękno, ukazywać coś, czego nie widać gołym okiem. Zatrzymać na ułamek sekundy czas, który mimo to płynie dalej...
fot.Ewa Janicka
Joanna i Dominik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Możesz liczyć także na odwiedziny z mojej strony :)